friiidas

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Frida - 2 september 2012 13:38

Va roligt att det var så många som tyckte att barnrummet var så fint :) Blir så himla glad av alla snälla kommentarer både dom här på bloggen och dom på facebook :) Extra roligt att ni var så många som var inne och kollade lite på bloggen igår :) Hoppas ni stannar kvar och kikar in igen, blir så roligt att blogga då!


Idag har vi inte gjort ett skrutt här hemma, vädret gör att man inte har nån lust att göra nåt, bara mysa! Men det är ju det som är så bra med hösten, att man får stanna inne och bara tända massa ljus!  


Såhär har våran förmiddag sett ut :) 


En stoor kopp te till frukosten :) 


Kissen har inga planer på att gå ut :) 

 


Verandan har fått lite höstkänsla :) 

   


Igår kom spegeln upp på väggen i hallen, ett kap jag gjorde i sommras 50:- :) 

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards