friiidas

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Frida - 20 juni 2011 23:53

Ville bara titta in och säga gonatt, till dom som kanske läser min blogg ikväll :) Sov gott! 

Av Frida - 20 juni 2011 13:41

Idag är det 3 år sen jag och min Sebbe förlovade oss! Älskar dig <3



Jättegammal bild på mig och Sebbe, Pussss  

Av Frida - 20 juni 2011 12:44

Nu blev det flera inlägg på raken, men måsta bara visa er detta! 




Killen som har den här tatueringen har fått amputerat sin arm, och istället för att dölja den har han gjort en heeeelt grym tatuering med en flasknosdelfin! Det är ju helt genialiskt! Väldigt imponerad av detta, snacka om starkt av honom! GO GO GO  

Av Frida - 20 juni 2011 12:41

Ska bara visa mina nya naglar oxå, visst är dom väl helt perfekta? 

Fransk manikyr med glitter på tippen, 1 rosa bling och en fin blomma på ringfingret, KAN INTE BLI BÄTTRE! Love it :) 


 

Av Frida - 20 juni 2011 12:32

Hallå hallå, ni har det blivit lite uppehåll! 

Har jobbat i helgen, så jag kunde ändå inte skriva nåt kul :) haha


Igår när jag kom hem var sofie över på en snabbisfika, vi mumsa på dom sista bounty-bollarna! Hade ju inte hunnit baka nånting eftersom jag jobba helgen, men det var ju bra att dom blev uppätna! 


Provade även att göra daim-glass i min maskin. Men det gick inge bra! Tror jag hade för mycket smet i, bättre lycka nästa gång :) Men jag ställde in smeten i frysen istället, så ska provsmaka sen! 


Ha en bra måndag mina vänner! 

Nedräkning till semestern :D 


Puss och kram

   

Haha, Nova och jag för typ 1 år och 2 mån sen, och Nova och jag för 1 vecka sen! Tiden går så jäkla fort, njut av varje stund mina vänner!

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards