friiidas

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Frida - 10 juni 2011 07:31

Idag är det en väldigt stor dag i mångas liv :) Det är dax för student! Vädret verkar hålla sin fint, vilket är bra! När jag gick ut spö-regna det heeela dagen. Men hoppas verkligen det håller sig fint idag! 


Sebbes bror tar studenten idag, helt sjukt vad tiden går fort, det är redan Chrilles tur! 


Jag har varit uppe sen halvsju ungefär och grejat med maten vi ska äta idag :) Nu väntar jag på att maxi ska öppna, behöver lite småsaker som fattas! 


Ha en bra dag alla glada!  :)


           Bilder från när jag tog studenten :) 




Och så en bild på min älksling som gick ut för FYRA ÅR SEN!! Känns som nyss.. 

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards