friiidas

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Frida - 8 maj 2012 11:05

Halloj! 

Har suttit med alla papper till försäkrningskassan nu på morgonen. Nu är alla intyg och blanketter klara i kuvertet, ska lägga på det när jag åker till jobbet. Så nu hoppas jag alla håller tummarna för att det blir godkänt. Det jag ansöker om är att få vara hemma i sommar då jag kommer ha svårt att jobba när jag är höggravid på ett så stressigt och tungt jobb. Men man har ju hört alla skräckhistorier om försäkringskassan så det känns sådär. 


Nu ska jag göra mig klar och sen åka och jobba! Börjar tidigare för att göra 3 smörgåstårtor :) 


Hoppas alla får en bra Tisdag! 


 

Av Frida - 8 maj 2012 09:14

Godmorgon :) 

Tänkte slänga in bilder på Alexandes doptårtor och Folkes 3-års tårtor! Känner mig sådär nöjd, men övning ger färdighet :) 


 

Alexanders tårtor, dom ville ha stjärnor på, så det fick dom i massor ;) Innehåll: Vanlig prinsesstårte-fyllning! 

 


Folke fyller 3 år idag, och han ville ha en drake på. Innehåll: Mjölkchokladmousse och rårörda hallon!


 

Och en till tårta till Folke, denna gång med raggarbilen Doc från bilar-filmen. Innehåll: Ahlgrens bilar mousse och vaniljkräm!

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards