friiidas

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Frida - 6 maj 2012 15:00

I fredags skulle vi på middag till syrran! Eftersom det var lite stressigt efter Sebbe slutat jobbet och marken så glömde vi helt bort att fixa nån liten sak att ha med oss. Jag gillar att ha med sig nånting litet bara, så medans Sebbe stod i duschen plocka jag ihop denna bukett från trädgården, klippte stjälkarna jämt och knöt ett band runt! KLART :) 



Vitsippor, tulpaner och några blå/lila jag inte vet vad dom heter! 

 

Av Frida - 6 maj 2012 10:50

Japp, nu är helgen slut för min del, börjar jobba kl 16. Blir en ganska hektisk vecka då jag ska baka 2 tårtor till beställning, och börja tidigare både tisdag och onsdag för att göra smörgåstårtor på jobbet. Full fart :) 


Ska hoppa i lite kläder och sticka till Maxi nu för att handla saker till tårtorna som jag har på beställning. Känner mig lite halvnervös då det var ganska kluriga dekorationer dom ville ha. Haha, får väl gå upp jättetidigt imorrn för att få ordning på det. 


I Fredags var vi inne på lindex en sväng innan marken och hitta dessa kläder för billig peng, REA! Den svarta bodyn kommer från Sweet poison på Marieberg som vi köpte förra veckan! 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards