friiidas

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Frida - 26 april 2012 13:25

Hallå där! 

Idag kom Chrille och Anton hit en snabbis på morgonen :)) Inte sett Anton på 5 månader då han varit i Kanada, sjukt kul och se honom igen, han skulle inte komma hem förrän i Maj, men han kom hem tidigare och överraska :) 


Efter det åkte jag och Sebbe till Sveas för lunch och sen storhandling på Maxi. Går ju inte och handla i hallsberg, så jäkla dyrt. Köpte lite grejer till helgens doptårtor som ska göras! Väntar på grejer jag har beställt, hoppas VERKLIGEN att dom kommer imorrn, annars har jag lite problem, hahaha! 


Nu ska jag städa, baka tårtbottnar och diverse andra saker, får se om jag åker och våldgästar nån ikväll, är ju själv hemma nu när älsklingen åkte till jobbet! 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards