friiidas

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Frida - 16 april 2012 12:37

     



Såhär såg våran söndag ut igår! Vi var ute i solen hela dagen, grävde, fixa och dona. Idag när jag vaknade föll snön utanför som om man hade gått 2 månader tillbaka i tiden, hehe!


Den sista bilden tog jag för att jag blev så nöjd med vad vi gjorde runt trädet. I den "rondellen" växte det massa olika blommor och ogräs, så bara ovårdat ut. Så vi grävde bort det och la på lite ny fräsch jord :) Sen tog vi stenar vi hitta och la runt. Mycket nöjd blev jag :) Sen grävde vi lite i trädgårdslandet, men det är en del kvar där!


Nu ska jag slå på lite kaffe och ta tag i disk-berget som är kvar, eftersom vi inte var inne på hela dagen igår finns det lite att göra inne idag, vilket passar bra med tanke på vädret :) Senare ikväll blir det jobb!


Kram /F  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards