friiidas

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Frida - 28 november 2011 09:32

Hallå där! 

Har haft en grym helg i Sälen med älskade arbetskollegor, fest all day long ;) Blev firad i 2 dagar, då dom började direkt när kl slog midnatt på Torsdagen när vi kom fram, och sen kom allihopa in på rummet och sjung med egengjord tårta till mig på Fredag morgon :) Sen var vi ute och käkade på fin restaurang på kvällen och sen krogen, hel-lyckad dag kan jag lova :) 

Tyvärr så kom allt över mig på lördag kvällen och jag blev skitledsen, vet inte hur det kommer sig men jag bara grät och grät. Tur jag har mina fina kollegor som tröstade mig <3 Är väl lite för mycket just nu med allt, stressigt. 


Idag gick jag upp när Sebbe kom hem från jobbet, 05.30 och satt vid datorn en stund, sen började jag att röja undan i köket som var kaos. Satte mig en stund med en kaffe och tände lite ljus. Då bestämde jag mig att jag måste ta tag i livet, och sluta bli sådär ledsen. Tror mycket beror på stress, och brist på sömn. Som ni vet har jag inte kunnat sova på ca ett halvår, ligger vaken till 3-4 på morgnarna och blir helt slut på dagarna. Så igår slockna jag tidigt för att jag var trött efter helgen, och gick upp tidigt idag, tänkte jag skulle försöka hålla i detta och verkligen gå upp tidigt för då borde jag bli trött på kvällarna. Kan inte må såhär, måste försöka ta tag i livet! 


Nu har jag iaf städat lägenheten, så man trivs någolunda, även om det är flyttkaos. Ska byta om och åka till huset och måla nu, Sebbe målade hela vardagsrummet i helgen när jag var borta, så tänkte att jag skulle ta köket nu när han ligger och sover, stackarn är helt slut. 


Det var nog allt, och Mamma, oroa dig inte, jag kommer inte vara ledsen mer när jag får ordning på sömnen, ska verkligen ta tag i detta nu! 


 


Tidiga morgnar är väldigt mysigt ändå, ska uppleva många sånna nu framöver, det SKA gå !!   

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards