friiidas

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Frida - 22 november 2011 13:00

Min motivation är nere på noll! Förra veckan mådde jag sådär, deppig och grät en del. Men man ska väl ha sånna veckor oxå! Nu blir det väldigt lite bakning eftersom hela hemmet är en stor röra, vill flytta och komms iordning NUU! Det är väl mycket det som gör att man känner sig nere, rörigt och stökigt! 


Men denna vecka fick jag lite grejer jag beställt från jultidingar utav mina systerdöttrar! Och då kom bak-lusten tillbaka, men vet ni vad? Jag är INTE sugen på att baka tårtor.. Utan godis, tryfflar, kakor och bullar! Med andra ord, massa gott till julen :) Så när jag kommer hem från Sälen är det full fart med flytten så att jag kan börja bulla upp inför julen :) 


Igår köpte jag massa julpynt, kan fota och visa upp sen :) 


 

Vill baka typ allt ur denna boken, haha! 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards