friiidas

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Frida - 2 januari 2013 15:12

Halloj! 

Jag lovade ju igår att ni skulle få se ljuskronan som jag gjort :) Den har ääääntligen blivit klar, fick spinnrocken i somras och den har inte blivit klar förräns för en vecka sen. Det kom en liten bebis i mellan som gjorde att tiden gick till annat ;) 


Spinnrocken fick jag av Sebbe mormor, den fick ny färg, 5 hål borrades och sen satte jag i ljuskoppar från panduro. Till sist satte jag dit 5 krokar och fäste en spraymålad kedja i. 


Jag är riktigt nöjd, och granriset kommer att bytas ut snart mot något lite mer vårigt, murgröna t.ex :) 


FÖRE: 

(Bild lånad från google)

 


EFTER: 

 


På kvällen lyser den upp jättefint!!

 


Inom några veckor har vi även ny soffa som vi beställde häromdagen!! :) 

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards