friiidas

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Frida - 30 januari 2012 13:41

Vaknade på ett härligt humör :) Sen när man tittar ut skiner solen, kan inte bli bättre :) 


Har haft en bra helg trots att det varit jobbhelg, efter jobbet i fredags åkte jag och Sebbe till stan och käkade och lite småshopping. Sen hem till Evelina på tjejmys med mary kay visning :) Lördagen blev jobb 7-17 och sen direkt till en kompis i Finnerödja med Jennifer, där var det tjemiddag med ca 10 tjejer, dom hade vinprovning (jag körde) och sen blev det 3-rätters :) Himla trevligt och framför allt väldigt bra idé utav Ida :) Igår söndag jobbade jag 7-17 sen åkte jag hem och mös i soffan med Sambo och hund heeela kvällen, tittade på matprogram och åt kanelbulle :) 


Nu kör vi nedräkning till tors, för då blir jag långledig :) 


Ha en fin dag alla :) 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards