friiidas

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Frida - 24 oktober 2012 19:27

Eller, projekt är väl och ta i, det var ju bara ett litet kvällspyssel egentligen. Jag har ju sagt till mig själv att ta reda på alla små miniprojekt jag har ligger överallt :) 


Så här får ni dagens "projekt". Fatet jag köpte för en ynka liten guldpeng har fått lite färg på sig och agerar nu ett litet fruktfat i vardagsrummet :) Mycket nöjd med tanke på hur lite pengar och ansträngning det behövdes! 

'


FÖRE: Ett loppisfat i "ful-furu"! 

 


EFTER: Ett gulligt och fräscht fruktfat :) 

 

Av Frida - 24 oktober 2012 11:31

Idag blir våran lilleman 1 månad :) Känns som det var igår han kom, å andra sidan känns det som han alltid funnits med oss! Tänk att jag skulle få en sån fin och snäll liten bebis :) Aldrig några problem med honom. Var på BVC idag och läkaren kollade så han växer som han ska och följer utvecklingen! Det gjorde han, och han fira med att kissa på läkaren ;) 


Nu ska vi klä på oss och möta upp syster för en lunch i Kumla :) Ha en bra dag! 


1 månad, 5120 gram och 57,5 cm kärlek   

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards