friiidas

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida - 9 mars 2012 12:13

Anledningen till att inläggen inte är så ofta beror på att jag inte har datorn uppe, men i helgen ska jag fixa i skrivbordshörnan, så då kommer jag ha datorn stå där hela tiden. Kollar ju facebook och olika bloggar i mobilen, så glömmer bort min egen blogg. 


MEN, jag har massor med bilder, recept och annat kul som jag vill visa upp, så det kommer! 


Idag händer inte mycket roligt, tog sovmorgon och ska nu hoppa in i duschen och sen jobba hela kvällen :) Men imorrn är jag ledig, och vi ska förmodligen sätta igång att måla verandan :) Det kommer bli så fint, det blir ju som ett extra rum som man kan sitta i nu när det börjar bli lite varmare ute :) 


Tillsvidare vill jag önska er en fin fredag :) 


 

Av Frida - 1 mars 2012 10:06

Nu går vi in i Mars och då måste man väl säga att det är full fart mot våren och sommaren :) Vaknade för en liten stund sen, sov tills jag vaknade utan nån klocka idag då jag varit upp tidigt varenda dag sista veckan! Idag är min första lediga dag utav 5 :) Underbart! 


I helgen har vi bestämt att vi ska fixa här hemma, grejer som ska rensas, köras till tippen, målas, städa ute och massa annat :) Ska bli kul! Systersonen Linus kommer imorrn och sover över, då blir Ozzy glad :) 


Nu blir det frukost och sista städningen inomhus, ha en bra dag alla! 


Blir nog kanske lite bakning oxå, det var längesen ;) 

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards