friiidas

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Frida - 20 oktober 2011 14:26

Japp, idag blev det en lång frukost med Stina hemma hos mig :) Det blev frallor, juice, massa pålägg, grönsaker, vindruvor, äggröra och bacon! Till efterrätt kaffe och wienerbröd, snacka om perfekt start på dagen ;) 


Efter det gick vi på promenad med hundarna, och sen åkte jag och fick bilen fixad :) 


Nu ska jag försöka komma på nån mat och sen blir det jobbet några timmar! 


Hoppas alla får en fin Torsdag! 


   


PS. NÅN SOM ÄR INTRESSERAD ATT BLIR FOTAD?? DET ÄR JU SÅ FINT UTE NU, MÅSTE PASSA PÅ! 

Av Frida - 20 oktober 2011 14:12

Fick mina naglar fixade igår igen! Fick göra om dom då topp-gelén blev lite konstig sist. Men nu är dom så fina, riktiga höst naglar. 


Eftersom man myser mycket på hösten med tända ljus så passade jag på att ta en bild som passande in på det temat, vet inte om färgen syns så bra på bilden, men dom är härligt orangea med glitter :) 


Tack Annelie! 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards