friiidas

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Torsdag!

Av Frida - 21 juli 2011 22:20

Hallå! 

Varit i skara sommarland idag med fam Dalegård :) Bilder på det kommer imorrn, tänkte bara titta in och visa ett må bra-tips :) 


Nästan varje kväll jag ska duscha så tänder jag ljus i badrummet och sätter på radion vi har därinne! Det är så mysigt o stå där i skenet från ljusen och lyssna på musiken! Kan stå hur länge som helst :) Sen när man hoppar ur duschen smörjer man in hela kroppen med sin favvo-lotion! Efter det kan inget gå fel, man känner sig som en ny människa :) 


Nu vill jag ha hjälp av ER, vi har en höst framför oss, och då brukar man bli lite småtrött och deppig, men jag tänkte att vi kunde hjälpa varandra genom må bra-tips, så skriv vad som får dig att må bra i kommentarsfältet, så får vi tips av varandra :) 


Ha en fin Torsdags-kväll :) 


   

Min nya lotion från apoteket, kosta ca 59:- tror jag :) Luktar helt underbart!   

 
 
Beatrice & Otto

Beatrice & Otto

27 juli 2011 09:49

Helt klart att stå länge i duschen och raka benen, noppra ögonbryen, smörja in sig med en god lotion. Jag har aldrig tid med anisktsmasker, dessutom kladdar jag ned mig hela tiden så detta är lagom och får mig att ta nya krafter :)

http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamma

23 augusti 2011 09:27

vilka snygga bilder på hästarna,och dej förstås.

Frida

23 augusti 2011 23:38

Ja, dom blev faktiskt riktigt fina :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 4 december 2014 21:18

Hallå i stugorna!  Imorse på radion så pratade dom om trygghet och hur många jagar tryggheten i livet. Då slog det mig; Jag är trygghetsnarkoman!  Jag känner mig trygg hemma, att komma hem till huset när jag vet att 2 killar väntar på mig. Det är...

Av Frida - 6 november 2014 18:23

Hallå där!  Har alla en fin torsdagkväll?  Jag har krypit ner i soffan med en filt och försöker få upp värmen. Idag har första snön fallit och jag blir alltid väldigt frusen då.    Tänkte ni skulle få se lite bilder från förra helgen när syster...

Av Frida - 28 oktober 2014 22:34


Sedan man fick barn har man ju ändrat sitt tankesätt en hel del. Och man börjar helt plötsligt att omfamna varenda liten detalj som tillhör familjelivet.    Som t.ex desssa så kallade familjetraditioner.    Man vill skapa fina traditioner så ...

Av Frida - 26 oktober 2014 20:03


Ni vet det där ständiga dåliga samvetet man har för en vän, kollega, barn, mamma, mormor etc. Det där samvetet som alltid påminner dig om att du borde verkligen ringa eller träffa den där personen i fråga.    Det är inte bara en sak man ska leva ...

Av Frida - 25 oktober 2014 20:37


Hallå igen!  Tänkte ta upp den här gaaamla bloggen igen. Tycker det är så roligt att ta lite fina kort och att skriva av mig lite, så den som vill är välkommen tillbaka igen :)    Kommer som vanligt bli inredning, bakning och pyssel. Men även t...

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards